close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب
    خرید اینترنتی یکی از انواع روش‎های انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی تجارت الکترونيکى به معاملات الکترونيکى اشاره دارد که از ازطر...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب آمار مطالب
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالبکل مطالب : 32
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالبکل نظرات : 2

    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب آمار بازدید
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالببازديد امروز : 34 نفر
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالببارديد ديروز : 29 نفر
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالببازديد هفته : 35 نفر
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالببازديد ماه : 234 نفر
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالببازديد سال : 2823 نفر
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالببازديد کلي : 12107 نفر

    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب وضیعت آنلاین
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالبافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب

    خرید اینترنتییکی از انواع روش‎های انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی تجارت الکترونيکى به معاملات الکترونيکى اشاره دارد که از ازطريق شبکه‌هاى ارتباطى انجام مى‌پذيرد.
    در آغاز، خريدار يا مصرف‌ کننده در اینترنت به جستجوی یک مغازه مجازی می پردازد و از طریق خود وب سایت یا پست الکترونیکی سفارش کالای مورد نظر خود را می دهد و در نهایت آن را تحویل می گیرد. مشخص است که به این ترتیب فرآیند کلی چرخه ی خرید کالا به سادگی و سرعت صورت می گیرد. صورت حساب نیز به صورت نقدی و از طریق درگاه های الکترونیکی انجام می شوند. یا خریدار از طریق کارت اعتباری به کارت فروشنده واریز و شماره پیگیری را در اختیار او قرار می دهد. این روند شامل خرید پستیهم می شود که مصرف کننده پول را در خانه به پست تحویل داده و سپس کالا را دریافت می کند. تجارت الکترونيک درواقع فرآيند خريد و فروش محصولات و خدمات برروى شبکه اينترنت مى‌باشد و مى‌توان آن را به چند گروه: تجارت بين بنگاه و مصرف‌کننده يا مشترى (B2C)، تجارت بين بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بين مصرف‌کننده و مصرف‌کننده (C2C) تقسيم نمود. که در اين ميان فعاليت‌هاى تجارى عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمرکز گرديده‌اند. هرچند در آينده فعاليت‌هاى تجارى B2A و C2A نيز قابل پيش‌بينى مى‌باشند که در ادامه به معرفى هريک پرداخته شده است.

    در تعریف دیگر تجارت الکترونیک انجام کلیه فعالیتهای تجاری با استفاده از شبکه‌های ارتباطی کامپیوتری، به ویژه اینترنت است. تجارت الکترونیک، نوعی، تجارت بدون کاغذ است. به وسیله تجارت الکترونیک تبادل اطلاعات خرید و فروش و اطلاعات لازم برای حمل و نقل کالاها، با زحمت کمتر و مبادلات بانکی با شتاب بیشتر انجام خواهد شد. شرکتها برای ارتباط با یکدیگر،محدودیتهای فعلی را نخواهند داشت و ارتباط آنها با یکدیگر ساده تر و سریع تر صورت می‌پذیرد. ارتباط فروشندگان با مشتریان نیز می‌تواند به صورت یک به یک با هر مشتری باشد. به عبارت دیگر، تجارت الکترونیک نامی عمومی برای گستره‌ای از نرم افزارها و سیستم‌ها است که خدماتی مانند جستجوی اطلاعات، مدیریت تبادلات، بررسی وضعیت اعتبار، اعطای اعتبار، پرداخت به صورت روی خط، گزارش گیری و مدیریت حسابها را در اینترنت به عهده می‌گیرند. این سیستم‌ها زیربنای اساسی فعالیتهای مبتنی بر اینترنت را فراهم می‌آورند. هدف از بکارگیری تجارت الکترونیک، ارائه روشی جدید در انجام امور بازرگانی می‌باشد. به واسطه این روش، تاجران قادرند که محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سرتاسر جهان - مستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیتها -عرضه کنند.
    بسیاری از مردم، تجارت الکترونیک را منحصر به خرید و فروش از طریق شبکه اینترنت می‌دانند، در حالیکه این امر فقط بخش کوچکی از تجارت الکترونیک را تشکیل می‌دهد و این مفهوم اکنون گستره وسیعی از جنبه‌های مختلف تجاری و اقتصادی را دربرگرفته‌است. به سادگی می‌توان هرگونه فعالیت تجاری و مالی بین موسسات و افراد مختلف را در حیطه تجارت الکترونیک گنجاند.
    تجارت الکترونیک روش دیگری برای تبادلات الکترونیکی اطلاعات و انجام مبادلات تجاری است که یک پل الکترونیکی را بین مراکز تجاری ایجاد کرده‌است. تجارت الکترونیک با حجم کمتری از اطلاعات که لزوما در قالب یکسانی نبوده و بین مردم عادی رد و بدل می‌شود، سر و کار دارد. تجارت الکترونیک در ابتدای پیدایش خود، چیزی بیش از یک اطلاع رسانی ساده تجاری نبود و هرکس می‌توانست محصولات خود را با استفاده از صفحات وب بر روی اینترنت تبلیغ نماید. آمار منتشره از ۵۰۰ شرکت نشان می‌دهد که حدود ۳۴ درصد از آنها در سال ۱۹۹۵ و حدود ۸۰ درصد در سال ۱۹۹۶ از روش فوق برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرده‌اند.تا پایان سال ۲۰۰۱ بیش از ۲۲۰ بیلیون دلار معاملات مالی توسط صدها سایت تجاری بر روی اینترنت انجام پذیرفت.



    مشاهده پست مشابه : طرحریزی واحدهای صنعتی در شرکت تولیدی کولاک غرب
    [ شنبه 9 آبان 1394 ] [ 21:29 ] [ Shima ][ بازديد : 268 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب اینفوگرافیک در طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب در طراحی سایت چکار نکنیم؟تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب اهمیت محتوا در طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب قواعد و اصول طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب اصول طراحی سایت های تجاریتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب طراحی سایتتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب طراحی وب سایت با راتینتاريخ : جمعه 27 فروردين 1395
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب تفاوت طراحی وب سایت و توسعه وب سایتتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    مراحل تولید وب سایت, طراحی فالب اهمیت صفحه درباره ما در طراحی سایت هاتاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 6

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو